BAAS
  Szukasz pracy?
› zarejestruj się˝,
› zamieść swoje CV
negocjuj warunki płacowe
› i aplikuj do wybranych ofert!

       zacznij już teraz »
  Szukasz pracownika?
› zarejestruj się,
› dodaj ofertę pracy
› przeglądaj CV potencjalnych kandydatów


sprawdź jakie to proste »
 
Oferty pracy Ogłoszenia handlowe Forum Współpraca Dla pracodawcy Kontakt
Szukaj w serwisie:
 
 
Thursday, 2018.09.20, imieniny: Eustachego, Faustyny, Renaty
 Moje konto
Twój login:
Twoje hasło:
nowe konto »    zaloguj »
zapomniałem hasła

 Sonda
Czy w świetle rosnącej przestępczości w Polsce (rządzie, w kraju) jesteś za przywróceniem kary śmierci?
Oddanych głosów: 1599
« inne sondy    głosuj »

 Forum
» Czy grozi nam kolejny rozbiór ...
» Wątek z e-maila ...
» odpowiedż na ofertę pracy ...
» Juz rozwiazalem problem ...
» Jak odpowiedziec na ogloszenie? ...
więcej »

   Artykuły branżowe » Wzór CV.
Autor: Barbara Kowalczyk  Dodano: 2006-03-03
Kandydatom rejestującym się w naszym serwisie prezentujemy wzór cv, odzwierciedlającego większość cech do których szczególną wagę przywiązują pracodawcy. Oczywiście wszystkie dane osobowe oraz nazwy i adresy pracodawców zostały zmienione.

DANE OSOBOWE 

Imię/Nazwisko: Adam Kowalski

Urodzony:  02.10.1980

Adres: 03-700 Kraków

  Króla Maciusia 13

Email: kowalski@gmail.com 

Tel.: 058 73 63 72

kom. 0500 362 178

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

III.2005 – Business\Product Development Consultant, US Pharmacia International Rockville, MD, US

· Planowanie i wykonywanie strategicznych planów rozwoju przedsiębiorstwa.

· Prognozowanie przyszłych trendów na rynku.

· Uczestnictwo w sesjach zarządu, które mają na celu zidentyfiowanie nowych kierunków działania przedsiębiorstwa.

· Identyfikowanie, przeprowadzanie badań i analizowanie nowych możliwości rozwoju przedsiębiorstwa.

· Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi.

· Modyfikowanie strategii, stosownie do zmieniającego się otoczenia rynku.

· Przygotowywanie raportów i raportowanie do zarządu o postępach wykonalności projektów.

Projekty zakończone:

· Zidentyfikowanie, analiza i wybór nowego partnera logistycznego dla firmy. Ustalenie kryteriów wyboru, przeanalizowanie ofert i dokonanie finalnej selekcji. Negocjacja cen, warunków wspołpracy i podpisanie kontraktu . Zarządzanie i nadzorowanie wspołpracy z nowych partnerem w fazie początkowej, zapewniając odpowiednią implementację wypracowanych procedur celem dobrej współpracy i osiągnięcia sukcesu. Przygotowanie standardowych procedur operacyjnych.

· Wybór i selekcja nowego producenta dla istniejących produktów.  Zidentyfikowanie kryteriów selekcji, wymagań i oczekiwań od nowego producenta. Zbadanie rynku z użyciem dostępnych źrodeł: internet, prasa branżowa, seminaria i wybranie najlepszych przedstawicieli branży. Przeprowadzenie badań rynku, analiza, szukanie nowych produktów na rynku. Negocjowanie warunków wspołpracy.

· Zinterpretowanie, analizowanie i przekształcenie rocznego polskiego sprawozdania księgowego na potrzeby amerykańskiego urzędu skarbowego.

· Zarządzanie zakupami nowego sprzętu biurowego dla firmy. Porównanie ofert, wybór najlepszej.

I.2005 – VI.2005 Office/Sales Manager, Les Halles Group, Waszyngton DC, US 

· Monitorowanie i kontrolowanie codziennych operacji i sprzedaży.

· Utrzymywanie dobrych kontaktów z dostawcami.

· Przeprowadzanie tygodniowego inwentarzu.

· Prowadzenie podstawowej księgowości, płacenie faktur, nadzorowanie operacji na kontach bankowych.

· Przygotowywanie listy płac, rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie analiz i raportów płacowych.

· Rekrutacja i zatrudnianie nowego personelu, prowadzenie administracji personalnej.

· Osiągnięcie wzrostu obłożenia sal konferencyjnych o 20% po przeprowadzaniu kampanii reklamowej.

VI.2003 – XII.2004 Operations Manager Marriott International, Washington DC, US 

· Kierowanie bardzo dynamicznym 15 osobowym departamentem Front Office, nadzorowanie wypełniania wszystkich procedur, wymagań i działań zgodnie ze standartami i polityką hotelu.

· Koncentrowanie dzialań personelu na jak najlepszej obsłudze klientów i spełnianiu ich oczekiwań.

· Rozwiązywanie problemów i reakcja na wszystkie zażalenia i skargi klientów.

· Motywowanie pracowników do doskonalenia kultury pracy i wzrostu zadowolenia klientów.

· Selekcja, przeprowadzanie interview, zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników.

· Podwójne osiągnięcie doskonałego wyniku (100%) podczas kontroli jakości departamentu.

· Identyfikowanie głownych przyczyn sukcesu hotelu, w celu osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów.

· Badanie i analizowanie nowych produktów, usług na rynku, zachowań i cen konkurencji. Przedstawianie nowych rozwiązań zarządowi w celu utrzymywania konkurencyjności hotelu na rynku.

· Tworzenie planów rozwoju, koordynowanie działań recepcji i biura owocujące 10% wzrostem zadowolenia klientów w ciągu 3 miesiecy.

· Budowanie wzrostu lojalności klientów i powiększanie udziału na rynku.

· Nadzorowanie budżetu, wydatków, prognozawanie przychodów dla całego departamentu z użyciem narzędzi wspomagających zarządzanie finansami celem osiągnięcia przewidywanych efektów.

· Wypełnianie codziennych obowiązków administracyjnych.

· Praca z systemami komputerowymi Marriott (rezerwacja , księgowość, zarządzanie inwentarzem).

V.2001 – VI.2003 Kierownik Projektu, EduGlob International Exchange, Żuromin,   

· Poszukiwanie i nawiązywanie stosunków biznesowych z nowymi klientami, krajowymi i międzynarodowymi.

· Rekrutowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z nowymi kandydatami.

· Przedstawianie kandydatur klientom z pełną analizą osobowości i opinią o kandydacie. Nadzorowanie całego procesu rekrutacji.

· Nadzorowanie sprzedaży, marketingu, kontrolowanie projektu, nadzór nad 5 pracownikami.

· Przygotowywanie i monitorowanie budżetu firmy w celu zapewnienia jak najlepszych wyników firmy.

X.1998 - V.2001 Kierownik Sprzedaży/Zespołu Agencja "Pacyfik", Łódź ,     

· Zarzadzanie i nadzorowanie zespołu 8 sprzedawców.

· Doskonalenie technik sprzedaży i trenowanie zespołu.

· Rozpoznawanie nowych możliwości na rynku.

· Raportowanie do zarządu o osiągnięciach zespołu i realizacji planów.

· Zaprojektowanie i wykonanie z sukcesem 2 planów marketingowych.

· Koordynowanie wszystkich działań marketingowych w przdsiębiorstwie, co zaowocowalo 20% wzrostem sprzedaży.

WYKSZTAŁCENIE 

1998 - 2003  Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Ekonomiczny, kierunek zarządzanie i marketing

1994 - 1998  I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Lublinie

OSIĄGNIĘCIA

X.2000 – VI.2002 Koordynator grupy “EuroGaraż”, Koło Naukowe Ekonomistow UMCS

· Nadzorowanie działalności grupy i promowanie akcesji Polski do EU.

· Zarządzanie i organizowanie konferencji i spotkań informacyjnych.

· Przygotowywanie i zarządzanie budżetem konferencji, selekcji mówców oraz  kontrola materiałów promocyjnych.

· Nadzór nad 10 osobowym personelem, motywowanie, trenownie, przygotowywanie do konferencji.

· Organizacja konferencji “Polska w drodze do UE – za i przeciw".

· Główni goście: Minister Skarbu Jarosław Bauc, Sekretarz Komitetu Integracji Europejskiej

Katarzyna Skórzyńska.

· Odpowiedzialny za pozytywny przebieg całej konferencji jak i za zgromadzenie wymaganego budżetu do przeprowadzenia konferencji.

UMIEJĘTNOŚCI

· Strategicznego planowania,

· Samodzielnego podejmowania dezycji,

· Wykonywania zadań zgodnie ze strategią rozwoju i osiąganie pożądanych rezultatów,

· Bardzo dobre zdolności analityczne,

· Nawiązywania i utrzymywania dobrych stosunków z klientami, pracownikami, dostawcami,

· Pracowania w dynamicznym środowisku,

· Silne umiejętności rozwiązywania problemów, inicjowanie nowych rozwiązań,

· Doskonałe umiejętności organizacyjne ze zdolnością do nadawania odpowiednich priorytetów poszczególnym zadaniom,

· Efektywne i konsekwentne wykonywanie powierzonych zadań i postawionych celów,

· Prowadzenia szkoleń i treningów motywacyjnych,

· Umiejętności negocjacyjne,

· Ponadprzeciętna obsługa klienta i zrozumienie ważności podziału na klienta zewnętrznego i wewnętrznego (współpracownicy),

· Znajomość MS DOS, Windows, Windows NT, MS OFFICE(Word, Excel, Power Point, Access),

· Ukończone treningi “Prezentuj siebie“, “Umiejetność Prezentacji" -Europejski Instytut Rozwoju Kadr,

· Zwycięzca seminarium marketingowego “Wprowadzanie nowych produktów na rynek”,

· 4 letnie doświadczenie w branży restauracyjno-hotelarskiej w firmach takich jak Marriott International.

ZAINTERESOWANIA 

snowboard, podróże, żeglarstwo, karate kyokushin, samoobrona, komputery, książki, rozwój swiata

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn


BAAS Doradztwo Personalne dla Farmaceutów i Lekarzy  BAAS Doradztwo Personalne dla Farmaceutów i Lekarzy
 Miodowa 9 ,  05-070
 Telefony/fax: 022 783 25 36 022 783 32 50

 Zobacz inne artykuły:
+ Cechy najczęściej wymieniane w listach motywacyjnych. [2006-02-28]
+ WYKAZ FIRM KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG NASZEGO BIURA [2006-12-15]
+ Zasady udzielania rekomendacji. [2006-06-01]
+ Podziękowanie pracodawcy [2012-05-25]
+ Pracodawcy zadowoleni z naszych usług [2006-03-10]
+ Kandydaci o nas i naszej pracy [2008-12-05]
 
2005 © BAAS
wszelkie prawa zastrzeżone
O nas  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Cennik
Created & hosted by
Smart Net Solutions